Powrót
UWAGA!!!
Proszę wszystkich uczniów klas ósmych biorących udział w projekcie SPINKA o przyjście do szkoły na ostatnie spotkanie.
Odbędzie się ono w najbliższy poniedziałek, wtorek i środę w sali 211.
Klasa 8a Klasa 8c
8.06.2020 (poniedziałek) 8.06.2020 (poniedziałek)
11.15 – 12.00 – uczniowie z numerem od 1 do 5 10.30 - 11.15 - uczniowie numerem 1, 11, 13
12.00 – 12.45 – uczniowie z numerem od 6 do 10
9.06.2020 (wtorek)
8.50 – 9.35 – uczniowie z numerem od 11 do 15
12.30 – 13.15 – uczniowie z numerem od 16 do 22
Klasa 8b
10.06.2020 (środa)
9.40 – 10.25 – uczniowie z numerem 13, 14, 15
11.35 – 12.20 – uczniowie z numerem 1, 2, 3, 4, 9, 10
12.30 – 13.15 – uczniowie z numerem 16, 17, 18, 19
B. R.
Konsultacje z języka polskiego dla klas: 6a, 6b, 7b - 3 i 10 czerwca (środa), godz. 9.00, sala 204, po wcześniejszym uzgodnieniu z nauczycielem.
Konsultacje z historii dla klas: 7b, 8a, 8b, 8c - 8 czerwca (poniedziałek), godz. 12.35, sala 210.
Szanowni Rodzice, drodzy uczniowie!
Zbliża się termin egzaminów dla uczniów klas 8.
W zakładce MATERIAŁY DLA UCZNIÓW/EGZAMIN ÓSMOKLASISTY – ważne informacje! będą pojawiać się ważne informacje związane z egzaminem. Proszę śledzić na bieżąco zakładkę.
Do 10 czerwca 2020 r. należy zwrócić wszystkie książki wypożyczone w bibliotece szkolnej.
Nie dotyczy podręczników, które będą oddawane w późniejszym terminie według harmonogramu.
HARMONOGRAM KONSULTACJI DLA UCZNIÓW KL. IV-VII
Nauczyciel/przedmiot
|
Data |
Godzina |
Klasa |
Sala |
Waldemar Pyznar/edb |
1.06.2020 (poniedziałek) |
12.30 – 14.00 |
VIII |
205 |
Alicja Nowak/język polski |
1.06.2020 (poniedziałek) |
9.40 – 10.25 |
IVb |
202 |
Anna Kowalska/matematyka |
2.06.2020 (wtorek) |
12.30-13.15 13.30 – 14.15 14.30 – 15.15 |
IVab Vc VIabc |
302 |
Tomasz Karp/historia |
2.06.2020 (wtorek) |
8.20 – 8.40 8.45 – 9.20 |
VIIIa VIIIb, VIIb |
210 |
Małgorzata Zielińska/j.polski |
3.06.2020 (środa) |
12.30 – 13.30 13.30 – 14.00 14.00 – 14.30 |
Vbc VIc IVa |
205 |
Marcin Schindler/technika |
3.06.2020 (środa) |
11.30 – 12.00 |
VIc |
211 |
Włodzimierz Grądalski/informatyka |
3.06.2020 (środa) |
12.30 – 13.00 |
IVb |
304 |
Danuta Wrona/ j. polski |
4.06.2020 (czwartek) |
13.30-14.30 |
Vb |
205 |
Urszula Rej/ j. angielski |
4.06.2020 (czwartek) |
12.30 – 13.00 13.00 - 13.30 |
VIb IVa |
303 |
Grażyna Kaszałowicz/j. angielski |
4.06.2020 (czwartek) |
12.30 – 13.30 |
VIa |
302 |
ks. Przemysław Hajduk/religia |
5.06.2020 (piątek) |
12.30 – 12.45 12.45 – 13.45 13.45 – 14.45 14.45 – 15.45 |
VIa VIIIa VIIIb VIIIc |
świetlica
|
Zofia Skrobot/biologia |
8.06.2020 (poniedziałek) |
od 12.30 |
po wcześniejszym uzgodnieniu z nauczycielem |
305 |
Halina Haluch/informatyka |
8.06.2020 (poniedziałek) |
14.00 – 14.30 |
Vb |
304 |
Sylwia Danicz/j. angielski |
9.06.2020 (wtorek) |
12.30 -13.15 13.20 – 14.05 14.15 – 15.00 15.05 – 15.40 |
IVb Vc VIc VIIa |
302 |
Beata Rosół/j. niemiecki |
10.06.2020 (środa) |
13.30 – 14.00 14.00 – 14.30 |
VIIab VIIIabc |
211 |
Grzegorz Wieścieciński/ matematyka, geografia |
3.06.2020 (środa) |
9.00 – 10.30 |
po wcześniejszym uzgodnieniu z nauczycielem |
308 |
Informacja dla Rodziców, którzy wyrazili chęć posłania dziecka od 25 maja 2020 r. do szkoły:
Od 25 maja świetlica pracuje w godz.: 7.00-10.00 i 12.00-16.00.
Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z elementami dydaktyki odbywają się w godz.: 10.00-12.00.
Wejście uczniów do szkoły, w tych dniach będzie od ulicy Pięknej.
Rodzice, którzy chcieliby przyprowadzić dziecko do szkoły, a do tej pory nie zgłosili tego wychowawcy są zobowiązani
powiadomić o tym fakcie dzień wcześniej dyrekcję szkoły.
Nadal będą prowadzone zajęcia na odległość przez nauczycieli uczących w danej klasie.
Harmonogram konsultacji dla kl. 8
25.05 - 10.06.2020 gr I - sala 204, gr II - sala 308
kl. 8c (poniedziałek) kl. 8a (wtorek)
godz. 8.00 - gr I - j. polski godz. 9.40 - gr I - j. angielski
gr II - matematyka gr II - matematyka
godz. 8.50 - gr I - j. angielski godz. 10.35 - gr I - j. polski
gr II - j. polski gr II - j. angielski
godz. 9.40 - gr II - j. angielski godz. 11.35 - gr I - matematyka
gr I - matematyka gr II - j. polski
kl. 8b (wtorek)
godz. 11.35 - gr I - j. angielski
godz. 12.35 - gr II - j. angielski
kl. 8b (środa)
godz. 9.40 - gr I - j. polski
godz. 10.35 - gr I - matematyka
gr II - j. polski
godz. 11.35 - gr II - matematyka
Terminarz Konkursu w zależności od kategorii:
Kategoria |
Konkurs próbny |
Konkurs Kangur 2020 |
Kadet kl.7 i 8 |
25.05.2020, godz. 14:00 |
02.06.2020 (wtorek), godz. 16:30 |
Beniamin kl. 5 i 6 |
25.05.2020, godz. 16:30 |
03.06.2020 (środa), godz. 16:30 |
Maluch kl. 3 i 4 |
26.05.2020, godz. 14:00 |
04.06.2020 (czwartek), godz. 16:30 |
Żaczek kl. 2 |
26.05.2020, godz. 16:30 |
05.06.2020 (piątek), godz. 16:30 |
W dniach 25 maja - 26 czerwca 2020 r. biblioteka szkolna MZS nr 1 w Gorlicach będzie dostępna dla uczniów i nauczycieli w zakresie dostosowanym do zasad funkcjonowania szkoły i obowiązujących obecnie procedur, a także do zadań biblioteki szkolnej związanych ze zbliżającym się zakończeniem roku szkolnego.
1.Zawieszona zostaje możliwość wchodzenia między regały i przeglądania zasobów, a wypożyczanie materiałów bibliotecznych będzie się odbywać w zakresie ograniczonym do niezbędnego minimum w godzinach 9.00 – 13.30.
2.W dniach 25 - 29 maja 2020r. z biblioteki będą mogli korzystać przede wszystkim przychodzący do szkoły uczniowie klas I – III, klas VIII oraz pracownicy szkoły.
3.Uczniowie zwracają wypożyczone książki do 10 czerwca, z zachowaniem wymaganej ostrożności.
4.Nauczyciel bibliotekarz przyjmuje zwroty przy stanowisku usytuowanym w drzwiach biblioteki. Zwracający pozostaje na korytarzu, dbając o zachowanie odpowiedniego dystansu. Oddawane pozycje trafiają na kilkudniową kwarantannę w miejscu niedostępnym dla czytelników.
5.Książki przyniesione do zwrotu przez uczniów klas I - III (lub ich rodziców) zbiera do pudełka /reklamówki, a następnie przekazuje bibliotekarzowi opiekujący się dziećmi nauczyciel. Może także złożyć na kartce zamówienie na książki, które dzieci chcą wypożyczyć.
6.Uczniowie klas VIII zwracają książki samodzielnie, przychodząc do szkoły na konsultacje lub specjalnie w tym celu. Przestrzegają przy tym zasad podanych w punktach 1-4.
Można także przynieść pozycje wypożyczone przez pozostające w domu młodsze rodzeństwo.
Uwaga: Jeżeli na koncie bibliotecznym ucznia kończącego szkołę pozostaje jakaś nieoddana pozycja, odbiór świadectwa zostanie wstrzymany.
Jeśli książka została zagubiona, trzeba ją odkupić i dopełnić formalności. Warto się tym zainteresować wcześniej, gdyż w ostatnich dniach roku szkolnego bibliotekarz zajmuje się odbiorem tysięcy wypożyczonych podręczników.
7.Uczniowie klas IV-VII zwracają wypożyczone książki w pierwszym tygodniu czerwca, przychodząc na konsultacje lub według zasad, które zostaną podane w kolejnym komunikacie.
W dniu 12 maja odbyło się posiedzenie Komisji Konkursowej w składzie:
Ewa Kołtko – wicedyrektor Szkoły
Dorota Pacana – nauczycielka plastyki
ks. Jerzy Gondek – nauczyciel katecheta, Proboszcz Parafii Św. Jadwigi Królowej
Komisja wyłoniła laureatów i przyznała wyróżnienia w Szkolnym Konkursie Plastycznym „Jan Paweł II - Przyjacielem przyrody”.
Laureatami zostały:
I miejsce: Julita Tutko kl. 3b
II miejsce: Weronika Krzeszowska kl. 3b
III miejsce: Magdalena Piecuch kl. 2b
wyróżnienia otrzymali:
Szymon Cetnarowski kl. 3b
Barbara Chrypliwy kl. 2b
Amelia Frysztak kl. 3b
Daniel Gierut kl. 3b
Anna Piecuch kl. 1b.
Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Nagrody i pamiątkowe dyplomy nagrodzeni otrzymają na koniec roku szkolnego. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.